دومین کنفرانس دیده بانی کسب و کار ایران ۱۴۰۱ در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

چکیده

فهرست

دومین کنفرانس دیده‌بانی کسب و کار در هفته اول بهمن ماه به صورت آنلاین به همت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دیده‌بان کسب و کار برگزار خواهد شد، در این رویداد اساتید، کارآفرینان و مدیران اجرایی گرانقدرحضور خواهند یافت و پایش و تحلیل جامعی از  ریسک‌‌ها و  روند‌های پیش‌رو و استراتژی‌‌های پسا کرونا ارائه خواهند داد و با دیده‌بانی صنایع و شرکت‌های موفق؛ راهکارهایی برای توسعه‌ی اکوسیستم کارآفرینی کشور پیشنهاد می‌کنند.

دکتر علی داوری دبیر علمی دومین کنفرانس دیده بانی کسب و کار و عضو هیات علمی دانشگاه تهران در رابطه با این کنفرانس گفتگویی داشتیم. دبیر علمی کنفرانس در این گفتگو گفت

در دو سال اخیر شرکت ها و کارآفرینانی توانسته اند در بحران کرونا و تحریم ها موفق باشند که استراتژی های تاب آوری مناسب و بهبود مدل کسب توجه داشته اند، از این‌رو دانشکده ‌کارآفرینی دانشگاه تهران بر اساس مسئولیت اجتماعی خود و با رسالت تربیت کارآفرینان و حمایت از صاحبان کسب و کار، دومین کنفرانس دیده‌بان کسب و کار ایران ۱۴۰۱ را با  محوریت پایش و تحلیل کسب و کار و کارآفرینی برگزار می‌کند. این رویداد که از دوم لغایت ششم بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و  به دنبال ایجاد فرصتی هستیم  تا دانشگاهیان و فعالان اکوسیستم کارآفرینی و مدیران عامل و کارشناسان تجربیات خود را برای تدوین نقشه راه کسب و کارها برای سال  1401 مطرح کنند.

این کنفرانس در قالب چند پنل سخنرانی و  کارگاه به شرح زیر برگزار می گردد. پنل های سخرانی کنفراس عبارتند از:

  • دیده بانی محیط کسب و کار و اکوسیستم کارآفرینی: شنبه مورخ دوم بهمن
  • دیده بانی منابع انسانی: یکشنبه سوم بهمن
  • دید بانی توسعه کسب و کار در شرکت های بزرگ: دوشنبه چهارم بهمن
  • دیده بانی توسعه استارتاپ ها: سه شنبه پنجم بهمن
  • معرفی مدل دیده بان ۱۴۰۰: : چهار شنبه ششم بهمن
  • کارگاه متاورس و فرصت های کسب و کار و کارآفرینی

به منظور ارتقا مشارکت حداکثری جامعه در سراسر کشور، این کنفرانس آنلاین به صورت ثبت نام آزاد برگزار خواهد شد. بنابراین از  دانشجویان، پژوهشگران، کارآفرینان و یا علاقمندان به این حوزه، صمیمانه دعوت به عمل می آوریم  تا با شرکت در این رویداد، ارائه مقالات همراه ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید