دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دیده بان کسب و کار در نظر دارند کنفرانس استراتژی های کسب و کار، ایران ۱۴۰۰ را برگزار نمایند. این کنفرانس با تاکید بر استراتژی کسب و کارها در کرونا و پساکرونا، توسعه زیست بوم کارآفرینی در سال ۱۴۰۰ در هفته آخر بهمن و یا هفته اول اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
اهداف کنفرانس
- تبیین روندهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و فناورانه تاثیرگذار بر کسب و کارها در ۱۴۰۰
- تبیین فرصتها، تهدیدها و چالش های فراروی کسب و کارها در ۱۴۰۰
- استراتژی کسب و کارها در کرونا و پساکرونا
- توسعه زیست بوم کارآفرینی در ۱۴۰۰
محورهای کنفرانس
- استراتژی های تاب آوری کسب و کار در کووید۱۹
- استراتژی های کسب و کار در پساکرونا (Next Normal)
- تاثیر کووید ۱۹ بر مدل های کسب و کار
- استراتژی های کارآفرینی سازمانی
- استراتژی های ایجاد و رشد استارتاپ ها در اکوسیستم
- استراتژی ها کارآفرینانه: علیت گرایی، امکان گرایی و بریکلاژ
- استراتژی های منابع انسانی
- استراتژی های بازاریابی
- گونه های استراتژی متناسب با محیط کسب و کار
- مرور تجربیات بین المللی کسب و کارها در کووید۱۹
- اهداف و نتایج کلیدی عملکرد (OKRs)
- سیاست های دولت و مجلس در توانمندسازی کسب و کارها
ارکان کنفرانس:
دکتر غلامحسین حسینی نیا: رئیس کنفرانس
دکتر علی داوری: دبیر علمی کنفرانس
دکتر مهدی صانعی: دبیر اجرایی کنفرانس