عنوان سخنرانی: استراتژی های تاب آوری شرکت ها در بحران کووید ۱۹
چهارشنیه ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹، ساعت ۸ الی ۱۷
عنوان سخنرانی: استراتژی های تاب آوری شرکت ها در بحران کووید ۱۹
چهارشنیه ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹، ساعت ۸ الی ۱۷
دیدهبان کسبوکار و گاهنامه مدیر، در راستای مسئولیت اجتماعی خود، برای چهارمین سال پیاپی به رصد و پایش فضای کسبوکار از دیدگاه فعالان اقتصادی، صاحبنظران
دیده بانی مستمر فضای کسب و کار، یکی از رموز موفقیت کسب و کارها و از ویژگی های مهم مدیران و کارآفرینان موفق است. یکی
دیده بان کسب و کار و گاهنامه مدیر بنا بر مسئولیت اجتماعی خود، برای سومین سال پیاپی، اقدام به رصد و پایش فضای کسب و
دیدهبان کسب و کار با هدف تحول کسب و کارها راه اندازی شده است. هدف ما کمک به تحول و تغییر کسب و کارها مبنتی بر استراتژی هایی است که با تجارب جهانی و داخلی همراستایی دارند. بر این اساس اطلاع رسانی دستاوردهای اجرایی و علمی و تولید محتوا در قالب گزارش در حوزه های استراتژی و راهبرد کسب و کار برای شرکت ها و استارتاپ ها یکی از اهداف اصلی ماست.